Controlar els serveis que em donen. És el gran secret de gairebé totes les feines, el control.
Saber què passa, què fan, com ho fan, quan ho fan.
Mantenir el control del que ens fan és bàsic. Per més que sigui una feina desagraïda.
Només cal recordar quina és la feina més odiada en el món empresarial, l’auditoria.
Aquest controlar nosaltres preferim anomenar-lo supervisar.
No ens fa falta entrar en si ho fan bé o malament. Si que ens és imprescindible saber si el que es fa és efectiu.
Ens pot no agradar com treballa algú però si obté resultats positius, endavant.
Ens pot no agradar una persona en concret, però si obté resultats positius, cap problema.
Ens pot no agradar una empresa amb la que treballem, però si obté resultats positius, oli en un llum.
Hi ha molt factors per mantenir el control. ;
Molt sovint, els millors sistemes pateixen el decurs del temps.
Les empreses pateixen canvis de personal, amb la conseqüent pèrdua d’informació.
L’obsolescència dels sistemes o processos apareix.
A vegades, l’adaptació a normatives l’han fet pobrament.
Ens trobem amb el cansament o la desídia dels qui fan la feina o amb directrius invàlides.
Fins i tot, manca de resposta adient a problemes o requeriments.
Hi ha moltes qüestions a supervisar en el desenvolupament de cada tasca que fem.
Nosaltres fem aquesta supervisió, des del punt de vista més adient al propòsit de cada tasca. I et fem recomanacions sobre com poder millorar aquests processos i activitats.
Controlar els serveis que em donen “Com m’ho fan?” és una eina de Contraclau.cat. Si en vols conèixer més, ves a Feina i eines.